پیش‌بازی صنعت نفت - سپاهان؛ پاگشای سخت کمالوند در آبادان

پیش‌بازی صنعت نفت - سپاهان؛ پاگشای سخت کمالوند در آبادان

پایگاه خبری فوتبالی - فراز کمالوند باید در اولین بازی خود پس از بازگشت به آبادان، تیمش را مقابل سپاهان هدایت کند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، صنعت نفت در آبادان میزبان سپاهان خواهد بود؛ دیداری که در بازی رفت و در اصفهان با نتیجه ۴ بر ۱ به سود سپاهانی‌ها به پایان رسید.

نعت نفت در شرایطی باید مقابل سپاهان قرار بگیرد که برزیل ایران در ۱۲ بازی اخیر خود برنده نبوده و آخرین بار در آذر ماه موفق به کسب سه امتیاز شده و ماه‌هاست در حسرت پیروزی به سر می‌برد. برزیلی‌ها به دلیل همین نتایج ضعیف دو بار دست به تغییر سرمربی زده‌اند و پس از اینکه انتخاب قبلی آن‌ها یعنی سهراب بختیاری‌زاده نتوانست حتی یک پیروزی برای زردپوشان کسب کند، آبادانی‌ها سراغ سرمربی اسبق خود یعنی فراز کمالوند رفتند و امیدوارند با این سرمربی بتوانند سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کنند.

در سمت مقابل سپاهانی قرار دارد که هفته گذشته توانست در جو عجیب و غریب و بازی مملو از تماشاگر مقابل تراکتور، با یک امتیاز ارزشمند خارج شود. اصفهانی‌ها از سه بازی اخیر خود ۷ امتیاز دریافت کرده‌اند و باید دید می‌توانند روند مثبت خود را حفظ کرده و به اولین برد سال جدید خود دست یابند یا نه.

اما آمار رویارویی‌های دو تیم در لیگ برتر به صورت یک طرفه‌ای به نفع سپاهانی‌هاست. از ۲۷ بازی برگزار شده بین دو تیم، سهم سپاهان ۱۶ پیروزی بوده و نماینده آبادان صرفاً سه بار با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کرده است.

همچنین صنعت نفت هشت بازی اخیر خود مقابل سپاهان را فقط باخته تا حرفی برای گفتن مقابل این تیم در سال های اخیر نداشته باشد. آخرین برد برزیلی‌ها به چیزی حدود چهار سال قبل برمی‌گردد  که شاگردان دراگان اسکوچیچ با نتیجه ۴ بر ۲ از سد سپاهان تحت هدایت امیر قلعه‌نویی گذشتند.

نتیجه هفته گذشته: صنعت نفت با یک گل مقابل ملوان در آبادان شکست خورد و سپاهان در تبریز به تساوی بدون گل برابر تراکتور رسید.

وضعیت در جدول: صنعت نفت با ۱۳ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد و سپاهان با ۳۸ امتیاز چهارم است.

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران

صنعت نفت آبادان - سپاهان

دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه تختی آبادان

تیم داوری: محمدحسین زاهدی‌فرد، حسین مرادی، علی احمدی و یعقوب آشوری

1997