واکنش سرمربی النصر به عملکرد شگفت‌انگیز رونالدو مقابل ابها

واکنش سرمربی النصر به عملکرد شگفت‌انگیز رونالدو مقابل ابها

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز کاسترو سرمربی النصر به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت چرا که او با سه گل و دو پاس گل، عملکرد شگفت انگیزی در پیروزی تیمش با نتیجه هشت بر صفر مقابل ابها داشت. 

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره پرتغالی با عملکردی درخشان در روز سه شنبه به فصل خوبش در لیگ عربستان ادامه داد. رونالدو دومین هت تریک متوالی خود را داشت و دو پاس گل داد. کریستیانو در این فصل با 29 گل و ده پاس گل، عملکرد شگفت انگیزی در لیگ عربستان داشته است. کریستیانو با نظر کاسترو بین دو نیمه از زمین خارج شد که اگر در زمین می ماند، در نیمه دوم می توانست گلها و پاس گلهای بیشتری داشته باشد. 

کاسترو سرمربی النصر در پایان بازی در تمجید از رونالدو گفت:" کریستیانو به صورت تیمی در خدمت تیم است و صرفنظر از شرایط تیم، می درخشد. او بسیار تاثیرگذار است و الگوی مثبتی برای همه بازیکنان است. "

النصر در حال حاضر دوازده امتیاز از صدر جدول لیگ عربستان عقب است اما کریستیانو با  29 گل در 24 بازی، عملکرد شگفت انگیزی داشته و به 65 هت تریک در دوران فوتبال خود دست پیدا کرده است. 

رونالدو حالا باید خودش را برای بازی النصر و ضمک در روز جمعه آماده کند. النصر بعد از این بازی هم باید در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف الهلال برود.

4125