بهترین گلزن الهلال بازی مقابل النصر را از دست می‌دهد؟

بهترین گلزن الهلال بازی مقابل النصر را از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر میتروویچ ستاره صربستانی الهلال در بازی این تیم و الشباب دچار مصدومیت شد و به همین خاطر نتوانست تا پایان بازی در زمین بماند.

به گزارش فوتبالی، میتروویچ در دقیقه 36 بازی الهلال و الشباب از زمین خارج شد چرا که دچار مصدومیت شده بود. ژرژ ژسوس سرمربی الهلال در پایان بازی گفت:" میاتوویچ در تشخیص اولیه دچار مصدومیت عضلانی شده است و فردا مورد معاینه قرار می گیرد تا شدت دقیق مصدومیتش مشخص شود."

پس از صحبت های ژسوس نوبت ثامر الشهرانی یکی از پزشکان سرشناس عربستان بود که در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کند که مصدومیت میتروویچ نسبتا جدی است و ممکن است که این بازیکن، تقابل حساس با النصر در نیمه نهایی سوپرجام عربستان را از دست بدهد. وی در پیامی نوشت:" اگر مصدومیت میتروویچ از ناحیه عضله باشد، در سه بازی آینده مقابل الاخدود، الخلیج و النصر حضور نخواهد داشت. در مورد حضورش در لیگ قهرمانان آسیا پس از معاینه ها باید تصمیم گیری شود." 

الهلال باید در روز 19 فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف النصر برود. این بازی در شهر ابوظبی برگزار می شود که میتروویچ احتمالا این بازی حساس را از دست می دهد. مهاجم صربستانی از بازیکنان کلیدی الهلال به شمار می رود و غیبتش در مقابل النصر حائز اهمیت بالایی خواهد بود.

4125