پیام رونالدو پس از هت تریک مقابل الطائی

پیام رونالدو پس از هت تریک مقابل الطائی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر در مورد هت تریک خود در بازی مقابل الطائی، پیامی در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو هت تریک کرد تا النصر در مقابل الطائی با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد. کریستیانو در پیامی در پایان بازی نوشت:"  این کاری است که ما انجام می دهیم. یک پیروزی فوق العاده و هت تریکی دیگر."

کریستیانو رونالدو در حال حاضر با 26 گل در صدر جدول گلزنان لیگ عربستان قرار دارد و امید زیادی دارد تا امسال به عنوان بهترین گلزن مسابقات انتخاب شود که باید در هفته های آینده به روند خوب گلزنی خود ادامه بدهد.

النصر در حال حاضر دوازده امتیاز تا صدر جدول لیگ عربستان فاصله دارد و به نظر می رسد که شانس قهرمانی این تیم چندان بالا نباشد اما با این وجود، رونالدو به دنبال آقای گلی است. او فعلا چهار گل تا میتروویچ فاصله دارد و مهاجم الهلال، رقابت داغی با او دارد. 

فصل برای النصر چندان جالب نبوده چرا که شانس بسیار اندکی برای قهرمانی در لیگ عربستان دارند و از لیگ قهرمانان آسیا نیز حذف شده اند اما همچنان برای کسب جام حذفی و سوپرجام عربستان شانس دارند. 

البته رونالدو در پایان فصل روی حضور در یورو 2024 نیز تمرکز خواهد داشت که امیدوار است که در این تورنمنت هم نمایش خوبی از خود ارائه بدهد.

4125