رونالدو با هت تریک پاسخ دبل میتروویچ را داد/ صدر جدول لیگ عربستان تکان نخورد

رونالدو با هت تریک پاسخ دبل میتروویچ را داد/ صدر جدول لیگ عربستان تکان نخورد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو با هت تریک در مقابل الطائی، جایگاه خود را در صدر جدول گلزنان لیگ عربستان تثبیت کرد.

به گزارش فوتبالی، النصر در مقابل الطائی با نتیجه پنج بر یک پیروز شد. کریستیانو رونالدو در این فصل 26 گل زده است و میتروویچ با 22 گل به تعقیب جدی او ادامه می دهد. در حقیقت در شبی که کریستیانو هت تریک کرد، میتروویچ دو گل به ثمر رساند تا رقابت جذاب این دو برای آقای گلی لیگ عربستان ادامه داشته باشد. 

النصر با نتیجه پنج بر یک در مقابل الطائی پیروز شد. اوتاویو و عبدالرحمن غریب هر کدام یک گل زدند و کریستیانو رونالدو سه گل به ثمر رساند. از سویی الهلال در دیداری سخت در مقابل الشباب با نتیجه چهار بر سه پیروز شد. میتروویچ دبل کرد که یکی از گلهایش از روی نقطه پنالتی بود و سرگی میلینکوویچ ساویچ و سالم الدوساری دیگر گلزنان بودند. 

النصر با این پیروزی، 59 امتیازی شد و به تعقیب الهلال 71 امتیازی ادامه داد. الاهلی با 48 امتیاز سوم است. در واقع در فاصله 9 بازی به پایان فصل لیگ عربستان، تقریبا می توان گفت که تکلیف تیم های اول و دوم مشخص شده است. 

شاید تا پایان فصل، بیشترین جذابیت در مورد لیگ عربستان مربوط به تعیین آقای گل و رقابت داغ میان کریستیانو و میتروویچ باشد چرا که خیلی بعید است که النصر بتواند اختلاف 12 امتیازی را در 9 بازی آینده، جبران کند و از سویی آنها خطری هم در مورد از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده حس نمی کنند!

4125