منتظر محمد، بهترین عراقی لیگ برتر؛ نکونام چطور او را نخواست؟

منتظر محمد، بهترین عراقی لیگ برتر؛ نکونام چطور او را نخواست؟

پایگاه خبری فوتبالی- منتظر محمد با دو گل بسیار زیبایی که این هفته به ثمر رساند باز هم درخشید.

به گزارش فوتبالی، منتظر محمد بازیکنی است که با سابقه بازی برای تیم امید عراق جذب استقلال شد ولی در ادامه باتوجه به ماجراهای سقف قرارداد و اینکه نکونام بازیکنان ایرانی و هم پست محمد را به او ترجیح داد، به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شد تا این فصل برای نارنجی‌ها به میدان برود؛ موضوعی که تیم رفسنجانی بابت آن سود خوبی کرده است.

هافبک ۲۴ ساله عراقی که توانسته بود در بازی جام حذفی مس رفسنجان برابر استقلال دروازه تیم اصلی خود را هم باز کند، در بازی این هفته مس برابر آلومینیوم دو سوپر گل زد تا شاگردان نویدکیا با کامبکی زیبا به سه امتیازی شیرین دست یابند.

هافبک عراقی ابتدا در دقیقه ۶۱ با دریافت توپ پشت محوطه جریمه حریف با سر توپی زیبا و ضربه کات‌داری فوق‌العاده دروازه احمد گوهری را گشود تا مس دو بر یک پیش بیفتد. وی در ادامه و در دقیقه ۸۳ با شلیکی تماشایی از بیرون محوطه جریمه دروازه ایرالکو را برای بار دوم باز هم به تماشایی‌ترین حالت ممکن گشود.

منتظر محمد که در طول فصل جاری برای مس ۴ گل زده و یک پاس گل هم ارسال کرده، نشان داده در فصلی که عراقی‌های زیادی برای بازی به لیگ برتر آمده‌اند؛ یکی از باکیفیت‌ترین‌هاست و احتمالاً جواد نکونام بابت از دست دادن وی چندان راضی نباشد. بازیکنی که یک تنه توانسته در برخی باز‌ی‌ها کار را برای محرم نویدکیا دربیاورد. واقعا جواد نکونام، چطور او را نخواست؟

1997