آمار شگفت‌انگیز میتروویچ؛ در 13 بازی متوالی گل زده است!

آمار شگفت‌انگیز میتروویچ؛ در 13 بازی متوالی گل زده است!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سرشناس صربستانی روزهای درخشانی را در الهلال سپری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و نتیجه بازی رفت را تکرار کند. 

الهلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت به برتری 6 بر دو رسید و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. حریف الهلال در مرحله بعدی دیگر تیم عربستانی یعنی الاتحاد است که توانست با عبور از سد نوف‌باخور ازبکستان به این مرحله برسد.

در بازی برگشت الهلال و سپاهان و که ساعتی پیش به پایان رسید سالم الدوساری، روبن نوس و الکساندر میتروویچ گل زدند. میتروویچ با گلی که سپاهان زد تعداد گل‌هایش را در لیگ قهرمانان به 7 رساند و پس از «کریزان» مهاجم برزیلی شاندونگ تایشان چین که 8 گله است تبدیل به دومین گلزن برتر این مسابقات شد.

میتروویچ در لیگ حرفه‌ای عربستان هم 19 گل زده است و پس از کریستیانو رونالدوی 21 گله دومین گلزن برتر این لیگ است. اما مهاجم صربستانی الهلال یک آمار شگفت انگیز دیگر هم دارد.

او در 11 بازی آخر الهلال در لیگ عربستان موفق به زدن گل شده است. او در این 11 بازی موفق شده به تیم‌های الخلیج، الاهلی، الفاتح، التعاون، الهزم، النصر، الطایی، الوحده، ابها، الفیحا و الرائد 13 گل بزند.

او پس از گلزنی در بازی با الرائد در لیگ عربستان پس از وسلی لوپز برزیلی در فصل 2012 به دومین بازیکنی تبدیل شد که در 11 بازی متوالی الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان گلزنی می‌کند و حالا این شانس را دارد که این رکورد را بشکند. میتروویچ اگر در بازی بعدی الهلال در لیگ عربستان مقابل الاتفاق موفق به گلزنی شود از رکورد وسلی لوپز هم عبور می‌کند. 

جالب این که دو بازی دیگر الهلال مقابل سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را هم می‌شود به فهرست بازی‌های متوالی که میتروویچ در آنها موفق به گلزنی شده است اضافه کرد.

با احتساب دو گلی که میتروویچ در این دو بازی به سپاهان زد مهاجم صربستانی موفق شده است در 13 بازی متوالی گلزنی کند. تعداد گل‌های او در این بازی‌ها هم به 15 رسیده است.

1359