تحت تاثیر قرار گرفتن ستاره آرژانتینی از رشد و توسعه لیگ عربستان

تحت تاثیر قرار گرفتن ستاره آرژانتینی از رشد و توسعه لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی باشگاه آ اس رم اعتراف کرد که تحت تاثیر رشد و پیشرفت لیگ حرفه ای عربستان قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پائولو دیبالا، یکی از ستارگان مد نظر تیم های عربستانی است و احتمالاً او نیز در تابستان راهی خاورمیانه شود.

ستاره جالوروسی به العربی گفت: "پیشرفت لیگ عربستان در دو سال گذشته، فوق العاده بوده است. آن ها از نظر بازیکنان و باشگاه ها، واقعا رشد زیادی داشته اند و می توانید ببینید که کیفیت بازی نیز بالاتر رفته است. من چند بازی از تلویزیون نگاه کردم و باید بگویم که واقعاً تحت تاثیر کیفیت بازی و همچنین تشویق تماشاگران قرار گرفتم. استادیوم ها همیشه مملو از تماشاگر هستند. نسل جوان تر، واقعا عاشق فوتبال هستند. همچنین، بسیاری از هم تیمی های آرژانتینی من، در عربستان بازی می کنند و گاهی درباره آن کشور باهم صحبت می کنیم و آن ها چیزی جز خوبی از لیگ عربستان نمی گویند. در سال 2019 برای بازی در فینال سوپر کاپ به عربستان رفتم و یک تجربه کاملاً جدید برای من بود. من تا آن زمان به عربستان نرفته بودم و تجربه خوشی داشتم. در حال حاضر برای رم بازی می کنم و به چیز دیگری نمی اندیشم."

4416