بیرانوند با ظاهر جدید به تراکتور رسید (عکس)

بیرانوند با ظاهر جدید به تراکتور رسید (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بعد از چند روز غیبت و با پشت سر گذاشتن بیماری‌‌اش در تمرین این تیم حاضر شد. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس ساعت 17:15 روز چهارشنبه در هفته هفدهم لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی و البته بدون حضور تماشاگران با تراکتور بازی کند. در بازی رفت که ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد پرسپولیس با یک گل به پیروزی رسیده بود.

 شاگردان اوسمار ویرا پنج شنبه هفته گذشته و در اولین حضور رسمی ویرا به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک شکست خوردند. گل آلومینیوم را امیر نوری تقریبا از میانه‌های زمین وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. خیلی‌ها بیرانوند را به خاطر بیرون آمدن از دروازه روی این گل مقصر دانستند. 

بخش قابل توجهی از هواداران پرسپولیس معتقد بودند بیرانوند از آمادگی خوبی برخوردار نیست و تمرکز کافی ندارد. 

اما وقتی دو روز پیش خبر رسید بیرانوند به خاطر سرماخوردگی در تمرین پرسپولیس غایب بوده، همان «خیلی‌ها» حسابی نگران شدند. چون به نظر می‌رسید بیرانوند به دلیل سرماخوردگی به بازی حساس با تراکتور نرسد! اما امروز تصاویری که از تمرینات پرسپولیس منتشر شد باعث شد نگرانی هواداران پرسپولیس از غیبت بیرانوند در بازی با تراکتور کاملا از بین برود. 

چون بیرانوند هم در این تصاویر دیده می‌شد و اصلا شبیه کسی که سرماخورده است نبود! برعکس او بعد از مدت‌ها صورتش را کاملا اصلاح کرده و ریش و سبیلش را هم تراشیده بود! در یکی از عکس‌ها بیرانوند شانه به شانه امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس ایستاده است و هر دو نفر رو به دوربین لبخند می‌زنند. 

همین نشان می‌دهد که علیرضا کوچکترین مشکلی بابت سرماخوردگی ندارد. اگر داشت قطعا شانه به شانه عالیشاه نمی‌ایستاد چون ممکن بود بیماری‌اش به کاپیتان پرسپولیس هم سرایت کند. به این ترتیب یکی از نگرانی‌های پرسپولیسی‌ها برای بازی با تراکتور رفع شد و بیرانوند در این بازیِ حساس در دروازه پرسپولیس می‌ایستد. او امیدوار است با یک نمایش خوب مقابل تراکتور خاطره تلخ بازی قبلی را به فراموشی بسپارد. 

1359