کنایه مجدد و مبهم مدیر تراکتور به سپاهان بود!؟

کنایه مجدد و مبهم مدیر تراکتور به سپاهان بود!؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر اجرایی تراکتور بار دیگر با انتشار یک استوری خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی تراکتوری‌هاست که این فصل استوری‌های تند و تیزی منتشر می‌کند؛ استوری‌هایی که گاهاً با واکنش سایر تیم‌ها هم‌ مواجه شده و ناراحتی‌هایی در پی داشته است.

استوری جدید این مدیر تراکتوری به نظر دوباره کنایه به باشگاه سپاهان است که البته کرمانشاهی نامی از باشگاه اصفهانی نبرده است؛ کنایه‌ای که حالت مبهم هم دارد و منظور این مدیر به درستی مشخص نیست.

داور سابق فوتبال ایران با انتشار تصویری از ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز نوشته: «اگر ما هم ۱۵۰۰ میلیارد هزینه می‌کردیم، خیلی‌ها جلویمان زانو می‌زدند!  البته فصل قبل زدن ولی خب!»

باتوجه به بازگشت امتیازات سپاهان که با اعتراض بسیاری از تیم‌ها مواجه شده که قانون سقف بودجه ضمانت اجرایی ندارد و باتوجه به شکست فصل گذشته طلایی‌پوشان در ورزشگاه پر از تماشاگر تبریز برابر تراکتور به نظر می‌رسد که منظور کرمانشاهی متوجه سپاهان باشد؛ هر چند که نمی‌توان به درستی از صحبت‌های ابهام‌دار این مدیر پرده‌برداری کرد!

اما در صورتی که منظور مدیر اجرایی تراکتور، سپاهان باشد باتوجه به استوری وی پس از دیدار ابتدای فصل دو تیم و ناراحتی هواداران و باشگاه سپاهان از کرمانشاهی، باید این نقد را متوجه وی دانست که با وجود این سابقه همچنان به این کار ادامه می‌دهد!

1997