ساکت به فکر تنها راه چاره؛ شکست پرسپولیس!

ساکت به فکر تنها راه چاره؛ شکست پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی – بازی مس رفسنجان و پرسپولیس آخرین فرصت ساکت الهامی برای ادامه همکاری با این تیم است. البته اگر خود الهامی علاقه‌ای برای ماندن در رفسنجان داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان این فصل با ساکت الهامی نتایج خوبی نگرفته است. رفسنجانی‌ها از پنج دیدار اخیر خود، پنج شکست داشته‌اند که نتیجه‌ای عجیب در کارنامه الهامی و این تیم پس از صعود به لیگ برتر است؛ موضوعی که باعث ناراحتی مدیران مس هم شده است.

این نتایج باعث شده مس رفسنجان با ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول حاضر باشد و از تیم پانزدهم صرفاً ۴ امتیاز بیشتر داشته باشد. در همین راستا شایعات برکناری ساکت الهامی از شغل خود بارها و بارها شنیده شده ولی این سرمربی که خود قصد کناره‌گیری ندارد، این هفته هم تیم خود را هدایت خواهد کرد تا بازی‌ها به نیم فصل برسند.

آخرین بازی مس در نیم فصل اول در رفسنجان برابر پرسپولیس خواهد بود؛ دیداری سخت و دشوار که احتمالا آخرین فرصت برای الهامی باشد چرا که یکی دو روز قبل سرپرست این تیم اعلام کرد مدیران باشگاه مس بعد از بازی با پرسپولیس، جلسه مهمی با الهامی برگزار خواهند کرد.

تصویری که از الهامی در حاشیه تمرین تیمش ثبت شده، کاملا نشان می‌دهد که دیدار بعدی تیمش و حساسیتهای مربوط به آن، شدیدا این مربی را تحت تاثیر قرار داده است.

1997