کابوس الاهلی برای فروش روبرتو فیرمینو تمام می‌شود؟

کابوس الاهلی برای فروش روبرتو فیرمینو تمام می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو فرمینو، بازیکن برزیلی که از لیورپول به لیگ عربستان و تیم الاهلی پیوسته بود در لیست فروش این تیم قرار گرفته و احتمال ملحق شدن او به جمع شاگردان استیون جرارد در الاتفاق وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم برزیلی که تنها 6 ماه از پیوستنش از لیورپول به الاهلی عربستان می‌گذرد، عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده و در 17 بازی که برای این تیم به میدان رفته موفق شده تنها 3 گل به ثمر برساند و ماتیاس یایسن، سرمربی الاهلی از ماه اکتبر تا الان به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب یازده نفره خود از فرمینو استفاده نکرده است. با وجود عملکرد ضعیف این بازیکن 32 ساله، استیون جرارد خواهان به خدمت گرفتن او و هم‌تیمی سابق او در لیورپول یعنی جوردن هندرسون است.

استیون جرارد، سرمربی الاتفاق عربستان که خون لیورپول در رگ‌های او می‌جوشد درباره فرمینو گفته: "چندین سال است که بازی فرمینو را دنبال می کنم و یکی از طرفداران او هستم. او درحال حاضر بازیکن الاهلی است و من نمی‌توانم صحبت خاصی درباره او کنم، اما من از اولین روزی که بازی او را دیدم، تبدیل به یکی از طرفدران متعصب او شدم."

با توجه به قوانین لیگ عربستان، هر تیم می‌تواند تنها از 6 بازیکن خارجی استفاده کند و با وجود بازیکنان خارجی دیگر در لیست الاهلی مثل ریاض محرز، ادوارد مندی، فرانک کسیه، گابری ویگا، مریه دمیرال و راجر ایبانز، فروش فرمینو منطقی به نظر می‌رسد و دست الاهلی برای جایگزینی بازیکنان خارجی فعلی خود بازتر می‌‎شود. الاهلی در دیدار بعدی خود به مصاف الخلیج می‌رود و این بازی می‌تواند آخرین حضور این بازیکن برزیلی در این تیم باشد.

1369