تدارک ویژه باشگاه شمس آذر برای اعزام هواداران به تهران برای دیدار با پرسپولیس

تدارک ویژه باشگاه شمس آذر برای اعزام هواداران به تهران برای دیدار با پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- گروهی از هواداران تیم فوتبال شمس آذر قزوین برای حمایت از این تیم در بازی مقابل پرسپولیس امروز وارد تهران می شوند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم پرسپولیس و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم می روند، نتایج کسب شده از سوی دو تیم باعث شده تا این بازی از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

ظاهرا هواداران پرسپولیس استقبال چندان خوبی از این بازی نداشته‌اند، اما به نظر می رسد باشگاه میهمان یعنی شمس آذر برنامه ویژه‌ای برای اعزام هواداران خود به تهران دارد تا در دیدار حساس خارج از خانه خود هم حمایت هوادارانش را داشته باشد. باشگاه شمس آذر تا این لحظه بیش از ۱۵ اتوبوس برای اعزام هواداران قزوینی به تهران تدارک دیده است و احتمال دارد این تعداد بیشتر هم شود، همچنین این باشگاه علاوه بر انتقال رایگان هواداران به ورزشگاه آزادی، بلیت رایگان هم برای هواداران در نظر گرفته است.

قرار است اتوبوس های حامل هواداران شمس آذر از ساعت ۱۲ ظهر امروز از ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به سوی تهران حرکت کنند تا از یشمی پوشان در دیدار حساس مقابل پرسپولیس حمایت کنند.

2636