استقبال معنادار از بازی پرسپولیس – شمس‌آذر؛ هواداران فقط 5 هزار بلیت خریدند!

استقبال معنادار از بازی پرسپولیس – شمس‌آذر؛ هواداران فقط 5 هزار بلیت خریدند!

پایگاه خبری فوتبالی – بخش اعظمی از بلیت‌های مسابقه فردای پرسپولیس هنوز فروش نرفته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس فردا در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی مقابل تیم شمس‌آذر قزوین قرار می‌گیرد. قضاوت این بازی کوپال ناظمی است و فرهاد فرهادپور و بهمن عبدالهی کمک‌های ناظمی هستند.

بلیت فروشی این مسابقه از روز چهارشنبه هفته گذشته شروع شده است اما نکته قابل توجه، عدم استقبال هواداران پرسپولیس از بلیت فروشی این مسابقه است. تا امروز و در حالی که 24 ساعت به شروع این مسابقه باقی مانده چیزی حدود 5 هزار بلیت فروش رفته است!

به نظر می‌رسد نتایج نه چندان مطلوبی که پرسپولیس در بازی‌های اخیرش گرفته باعث ایاجاد نوعی سرخوردگی و ناامیدی نزد هواداران این تیم شده است. همین چند روز پیش بود که هواداران پرسپولیس برای بازی با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه آزادی را پر کردند و AFC این مسابقه را پرتماشاگرترین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.

در بازی‌های گذشته پرسپولیس هم این اتفاق کمابیش رخ داده بود اما بازیکنان این تیم در صفحات شخصی خودشان در فضای مجازی هواداران به حضور در استادیوم دعوت کردند که این کارِ آنها موثر بود و هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفتند.

این بار فعلا چنین اتفاقی نیفتاده است و هواداران پرسپولیس هم فعلا استقبال خوبی از این مسابقه نکرده‌اند. البته هنوز یک روز تا زمان شروع مسابقه باقی مانده است و تجربه نشان داده تعداد قابل توجهی از هواداران، بلیت خودشان را در همان روزِ مسابقه خریداری می‌کنند. اما فروش این تعداد کم بلیت در فاصله یک روز تا مسابقه با شمس آذر معنی‌دار است و یک هشدار به بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه محسوب می‌شود. 

بلیت روبروی جایگاه ۲۰۰ هزار تومان، پشت دروازه ۱۰۰ هزارتومان و طبقه دوم ۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. البته این بلیت‌ها را می‌شود با کارت هواداری پرسپولیس با درصدی تخفیف هم تهیه کرد. سایت باشگاه پرسپولیس هم از ساعتی با انتشار خبر ادامه بلیت فروشی این مسابقه، هواداران پرسپولیس را به خرید بلیت مسابقه فردا دعوت کرده است.  

1359