صعود مقتدرانه الهلال به نیمه نهایی جام حذفی عربستان

صعود مقتدرانه الهلال به نیمه نهایی جام حذفی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی نهایی از رقابت های جام حذفی عربستان سعودی، الهلال عربستان و التعاون عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش فوتبالی ، در این روز ها الهلال عربستان عملکرد بسیار خوبی دارد و به نظر می رسد که تیم اول فوتبال عربستان است. آن ها در صدر جدول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان هستند و اکنون در جام حذفی عربستان سعودی هم به مرحله نیمه نهایی رسیده اند.

الهلال به راحتی از سد التعاون عربستان عبور کرد و هیچ مشکلی در این بازی نداشت. الهلال در دقیقه 45 بازی توسط مایکل ریچارد دلگادو د اولیویرا گل اول خود را زد. آن ها در دقیقه 51 توسط الکساندر میتروویچ گل دوم خود را زدند. گل سوم الهلال عربستان هم در دقیقه 84 توسط مالکوم زده شد.

اکنون الهلالی ها منتظر بقیه بازی های مرحله یک چهارم نهایی هستند. الخلیج با پیروزی مقابل ابها خودش را به نیمه نهایی رسانده است اما بازی های دیگری مثل دیدار الشباب - النصر و دیدار الفیصلی - الاتحاد باقی مانده است و به این ترتیب چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی جام حذفی عربستان مشخص می شوند.

1470