اخراج بازیکن سابق منچستریونایتد از لیست بشیکتاش به علت عملکرد ضعیف!

اخراج بازیکن سابق منچستریونایتد از لیست بشیکتاش به علت عملکرد ضعیف!

پایگاه خبری فوتبالی - اریک بایی یکی از پنج بازیکن بشیکتاش است که از لیست تیم بزرگسالان کنار گذاشته شده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق منچستریونایتد 98 روز پیش به صورت رایگان از اولدترافورد راهی تیم ترکیه ای شده بود اما به نظر می رسد که دوران فوتبالش در استانبول خوب پیش نرفته است. 

در حقیقت این مدافع 29 ساله در بازی فنرباعچه و بشیکتاش فیکس شده بود که تیمش با نتیجه سه بر یک شکست خورد و به رتبه پنجم لیگ ترکیه رفت. بشیکتاش  اعلام کرده است که بایی در کنار وینسنت ابوباکار و سه بازیکن دیگر از لیست خط خورده اند.والنتین روسیر در پست دفاع راست و رشید غزال، وینگر سابق لسترسیتی در کنار ژان اونانا دیگر خط خوردگان از لیست هستند.  

بشیکتاش در بیانیه خود نوشته است:" پنج بازیکن تیم اصلی از لیست خط خوردند. سامت آیبابا مدیر اجرایی بشیکتاش اعلام کرد که وینسنت ابوباکار، والنتین روسیر، اریک بایی، رشید غزال و ژان اونانا به علت عملکرد ضعیف و عدم سازگاری با تیم، از لیست خط خوردند. تلاش باشگاه برای بازسازی ساختار تیمی ادامه دارد. احترام ما به هواداران پابرجاست."

بایی همچون دوران حضورش در منچستریونایتد، در این فصل با مصدومیت هایی مواجه شده است و همین مسئله باعث شده تا فقط پنج بازی در لیگ داشته باشد. این بازیکن در هفت سال حضور در تئاتر رویاها فقط در 113 بازی در کل تورنمنت ها حضور داشت که هرگز نتوانست به بیش از 25 بازی لیگ انگلیس در یک فصل برسد. 

4125