کنایه غیرمستقیم دوباره پرسپولیس و تراکتور به سپاهان

کنایه غیرمستقیم دوباره پرسپولیس و تراکتور به سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس و تراکتور باز هم به صورت غیرمستقیم به سپاهان کنایه زدند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مباحثی که بسیار به آن پرداخته شده و باعث انتقاد برخی باشگاه‌ها هم شده، این است که سپاهان با در اختیار داشتن مهاجمان نوک لیگ برتر دست بقیه تیم‌ها را بسته و به نوعی آن‌ها را خلع سلاح کرده است.

رضا اسدی، کاوه رضایی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر چهار مهاجم نوکی هستند که سپاهان سه تن از آن‌ها را ابتدای فصل به خدمت گرفته است. طلایی‌پوشان حتی بابت مشکلات سقف قرارداد تا مدتی حق استفاده از آل‌کثیر را نداشتند ولی در نهایت توانستند قرارداد این بازیکن را هم ثبت کنند.

در تازه‌ترین صحبت‌ها هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور که در جمع خبرنگاران راجع به جلسه کمیته انضباطی پیرامون بررسی تخلف این تیم بابت مالیات بازیکنان خارجی صحبت می‌کرد، کنایه‌ای غیرمستقیم و مجدد به باشگاهی زده که اکثر مهاجمان لیگ برتر را در اختیار دارد.

مدیرعامل تی‌تی‌ها در این رابطه چنین گفت: «این طرح، طرح بدی نبود چرا که توانست از ریخت‌وپاش‌ها جلوگیری کند ولی نتوانست به طور قوی عمل کند. مثلاً یک باشگاه توانست خیلی از مهاجمین را پیش خود نگه دارد و قرارداد بالا ببندد. مثلاً الان ما و پرسپولیس کمبود مهاجم داریم در حالی که یک باشگاه خیلی از مهاجمین را برده و گذاشته روی نیمکت و هم خودشان دچار مشکل می‌شوند و هم ما و این در حالی است که آن‌ها باید توجهاتشان به خط دفاعی خود می‌بود.»

همچنین افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در پایان دیدار تیمش با هوادار هم به این موضوع اشاره کرد: «اینکه ما بیاییم و سقف را رعایت کنیم ولی یک تیم چهار فوروارد خوب در نیمکتش داشته باشد، این منطقی نیست.»

به نظر منظور غیرمستقیم نصیرزاده و پیروانی که البته نامی از تیم مد نظر خود نبردند، سپاهان بوده باشد و باید دید واکنش این باشگاه اصفهانی به این کنایه مجدد چه خواهد بود.

1997