گل‌گهر: رفتار دقیقی غیرحرفه‌ای و ناپخته بود

گل‌گهر: رفتار دقیقی غیرحرفه‌ای و ناپخته بود

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار اطلاعیه‌ای پاسخ اظهارات سعید دقیقی سرمربی شمس‌آذر را داد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر دو تیم شمس‌آذر قزوین و گل‌گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان رسید. دیداری که اظهارات سعید دقیقی سرمربی تیم شمس‌آذر در پایان مسابقه به مذاق تیم سرمه‌ای‌پوش سیرجانی خوش نیامده و این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای پاسخ سرمربی حریف را داده است.

گل‌گهر در ابتدای این اطلاعیه این طور نگاشته که به لحاظ خلق موقعیت و فرصت‌های مکرر گلزنی برتری محسوسی بر حریف خود داشته اما با کم شانسی و البته ضعف مشهود تیم داوری که پنالتی واضح این تیم را نگرفته، قربانی شده و با یک امتیاز قزوین را ترک کرده است.

با این حال مضمون این اطلاعیه نه برای داوری که برای اظهارات سعید دقیقی است که به زعم گل‌گهر هیچ سنخیتی با رفتار حرفه‌ای و اخلاقی یک مربی نداشته است. تیم سیرجانی مدعی است یکی از باشگاه‌های شفاف ایرانی بوده و با رعایت سقف قرارداد سعی کرده همانند همیشه به قوانین نقل و انتقالاتی احترام بگذارد و اینکه دقیقی لا به لای صحبت‌هایش این تیم را متهم به صرف هزینه‌های سنگین کرده، حرکتی ناپخته و غیرحرفه‌ای برای یک مربی است که در سطح اول فوتبال ایران شاغل است.

همچنین اظهارات سرمربی شمس‌آذر راجع به مارینوس اوزونیدیس دیگر موضوعی است که تیم سیرجانی را دل‌آزرده کرده است. گل‌گهر با اشاره به اینکه سرمربی یونانی مردی با شخصیت مثبت و متفاوتی است که این موضوع گواه فوتبال دوستان هم هست، توضیح داده که وی در بازی با شمس‌آذر به وظایف خود عمل کرده و مثل خیلی از مربیان در اعتراض به داوری تیم خود را بیرون نکشیده است!

گل‌گهر در پایان اشاره داشته حق خود می‌داند تا بابت این اظهارات از سعید دقیقی به کمیته اخلاق و مراجع مربوطه شکایت کند.

1997