ادعای عجیب در مورد استعداد جدید فوتبال ترکیه: از رونالدو بهتر است!

ادعای عجیب در مورد استعداد جدید فوتبال ترکیه: از رونالدو بهتر است!

پایگاه خبری فوتبالی - کنان ییلدیز تا کنون گلی برای یوونتوس نزده است اما گلش مقابل آلمان در دومین بازی او برای تیم بزرگسالان ترکیه باعث شده تا کل کشورش نسبت به او هیجان زده شوند.

به گزارش فوتبالی، کنان در رگنسبورگ متولد شده و می توانست در تیم ملی المان بازی کند اما در نهایت بازی در تیم ملی ترکیه را انتخاب کرد تا در بازی دوستانه مقابل ژرمن ها گلزنی کند. حالا باسار سرمربی تیم زیر 19 سال ترکیه که شناخت خوبی از ییلدیز دارد، در موردش می گوید:" از زمانی که کنان 12-13 سال سن داشت، بازی او را دنبال می کردیم. آلمانی ها نیز او را می خواستند اما به ما اعتماد کرد و ترکیه را انتخاب کرد."

کنان تا آگوست 2012 در آکادمی باشگاه بایرن مونیخ توپ می زد اما بعد از آن راهی تورین شد و در حال حاضر بخشی از تیم بزرگسالان یوونتوس است. باسار در حال حاضر ییلدیز را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کند:" دو سال پیش باشگاه های زیادی به او علاقه داشتند اما در نهایت به یوونتوس رفت. استعداد ییلدیز از کریستیانو رونالدو بیشتر است. تکنیکش با توپ بالاتر از بازیکن پرتغالی است."

ییلدیز در کنار آردا گولر که به رئال مادرید رفته، استعدادهای نسل جدید فوتبال ترکیه به شمار می روند و باید دید که تا چه حد می توانند پیشرفت کنند.

4125