سوژه روز؛ قوی سپید باز هم گربه سیاه سپاهان شد

سوژه روز؛ قوی سپید باز هم گربه سیاه سپاهان شد

پایگاه خبری فوتبالی – سپاهان یک بار دیگر در مقابل گربه سیاه این سال‌هایش ناکام ماند. این بار ملوان در اصفهان سپاهان را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، ملوان بندر انزلی در ادامه نتایج خوبش مقابل سپاهان موفق شد در اصفهان مقابل طلایی‌پوشان به پیروزی برسد! این اتفاق چند روز پس از آن رخ داد که پرسپولیس در انزلی با تساوی بدون گل مقابل قوهای سپید متوقف شده بود.

امروز از ساعت 16:30 دو تیم سپاهان و ملوان در هفته نهم لیگ برتر در اصفهان با هم روبرو شدند. سپاهان در بازی‌های اخیرش مقابل این تیم نتوانسته بود نتایج خوبی بگیرد و به همین دلیل امروز انگیزه زیادی برای شکست دادن ملوان داشت.

اما ملوان امروز هم سپاهان را غافلگیر کرد. شاگردان مهدی تارتار در نیمه اول دو بار از میزبان پیش افتادند اما سپاهان هر دو بار گل خورده را جبران کرد تا نیمه اول با تساوی دو بر دو تمام شود.

ملوان اما برای جلو افتادن در نیمه دوم بهترین زمان را انتخاب کرد. آنها در دقیقه 3+90 حمله کردند. ضربه آخر مهاجم ملوان به پای میلاد زکی پور خورد و پس از برخورد به تیرک وارد دروازه شد.

بعد از این گل سپاهان دیگر فرصت زیادی برای جبران نداشت و علیرغم تلاش زیاد نتوانست گل تساوی را بزند. البته کاملا روشن بود که سپاهانی‌ها پس از رای AFC درباره بازی با الاتحاد روحیه‌شان را از دست داده‌اند.

در نهایت ملوان توانست از گل سومش محافظت کند و سپاهان را شکست بدهد. سپاهان در 6 بازی قبلی مقابل ملوان نتوانسته بود به یپروزی برسد و با بازی امروز، تعداد بازی‌های متوالی که سپاهان نتوانسته ملوان را شکست بدهد به 7 بازی رسید.

ملوان در اواخر فصل گذشته هم سپاهان را در اصفهان متوقف کرد. این نتیجه باعث شد پرسپولیس در جدول از سپاهان جلو بیفتد و در نهایت قهرمان لیگ هم شود. به نظر می‌رسید قوی سپید تبدیل به گربه سیاه سپاهان شده است.

1359