خمز یک مدافع دیگر را هم هافبک دفاعی کرد

خمز یک مدافع دیگر را هم هافبک دفاعی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز از مدافع راست خود در دقایق انتهایی دیدار با هوادار به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی، تعویض‌های انتهای بازی پاکو خمز مقابل هوادار مشخص بود که برای حفظ نتیجه انجام می‌شود. مرد اسپانیایی با بیرون کشیدن مهره‌های تهاجمی و به زمین فرستادن عناصر دفاعی‌تر می‌خواست نتیجه کسب شده را با چنگ و دندان حفظ کند که البته در انجام این کار هم موفق بود.

اما یکی از تعویض‌های جالب توجه پاکو که در دقیقه ۸۸ رقم خورد، حضور محمد آقاجانپور در میدان به عنوان هافبک دفاعی بود. مدافع راست بلندقامت تراکتور درحالی وارد میدان شد که مهدی شیری همچنان در بازی حضور داشت.

پاکو که قبلا نشان داده از تعویض پست بازیکنانش ابایی ندارد، آقاجانپور را در ۱۰ دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت (با احتساب ۸ دقیقه زمان اضافه) کنار صفا هادی بازی داد تا دیگر مدافع تراکتور هم بازی در پست هافبک دفاعی را تجربه کند و البته عملکرد خوبی هم داشته باشد. سرمربی اسپانیایی پیش از این در دیدار برابر مس رفسنجان از سیدمحمد حسینی، مدافع وسط خود در این پست استفاده کرده بود.

مرد اسپانیایی باوجود داشتن مهره‌های بسیار، دستش در پست هافبک دفاعی بسته است و صرفا صفا هادی عراقی برای بازی در این پست به صورت تخصصی وجود دارد. گفته می‌شود یکی از خریدهای تراکتور در پنجره زمستانی به این بخش از زمین تعلق خواهد گرفت.

1997