عکس؛ هوادار کودک رئال مادرید که خوشحالی بلینگام را تقلید کرد

عکس؛ هوادار کودک رئال مادرید که خوشحالی بلینگام را تقلید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته سوم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی سلتاویگو موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی تک گل رئال مادرید را جود بلینگام به ثمر رساند. بلینگام در این بازی در دقیقه 81 روی پاس خوسلو موفق به گلزنی شد.

جود بلینگام یک سبک ویژه برای خوشحالی کردن دارد و او این سبک ویژه خود را پس از گلزنی برای رئال مادرید از خودش به نمایش در می آورد. جود بلینگام دست های خود را باز می کند و به این شکل است که پس از گلزنی ها، شادی و خوشحالی خود را نشان می دهد.

در تصاویری که دوربین های تلویزیونی از خوشحالی گل جود بلینگام نشان دادند، می بینیم که یک کودک هوادار رئال مادرید در پشت تصویر حضور دارد و وقتی که جود بلینگام خوشحالی خود را انجام می دهد، این پسر بچه هم خوشحالی بلینگام را تکرار می کند و به سبک او خوشحالی می کند.

بلینگام در حال حاضر شروع خوبی در رئال مادرید داشته است و با این روندی که داشته، در حال تبدیل شدن به یک چهره محبوب در میان هواداران رئال مادرید است و باید دید که این عملکرد خوب را تا چه زمانی ادامه خواهد داد.

1471