لحظه‌ای که یک هوادار، دروازه‌بان النصر را از دریافت گل مضحک نجات داد

لحظه‌ای که یک هوادار، دروازه‌بان النصر را از دریافت گل مضحک نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - ولید عبدالله دروازه بان النصر در آستانه یک اشتباه فاحش در اولین دقیقه  بازی شب گذشته تیمش در لیگ عربستان در بازی مقابل التعاون در روز جمعه قرار داشت.

به گزارش فوتبالی، النصر که بدون رونالدو در مقابل الاتفاق شکست خورده بود، در بازی مقابل التعاون علاوه بر ستاره پرتغالی، ستارگانی نظیر سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و اندرسون تالیسکا را در اختیار داشت. در حقیقت التعاون در اولین بازی فصل خود به تساوی رسیده بود و النصر در این بازی با تمام قوای هجومی خود وارد زمین شد تا به پیروزی برسد.

النصر اما در همان شروع بازی ممکن بود که یک گل وحشتناک دریافت کند. در حقیقت مدافع النصر پاس به عقب داد در حالی که عبدالله دروازه بان این تیم پشت به توپ بود. ناگهان یکی از هواداران النصر، اسم عبدالله را صدا زد و این دروازه بان سریع رویش را برگرداند و جلوی توپ را گرفت.  در حقیقت این دروازه بان 27 ساله خوش شانس بود که هوادار تیمش به کمکش آمد و جلوی یک گل مضحک را گرفت. 

البته عبدالله در ادامه بازی، دو بار مجبور شد که توپ را از درون دروازه تیمش خارج کند. گلهای لئاندره تاوامبا و احمد بوحسین باعث شد تا التعاون در عین ناباوری در خانه النصر به پیروزی برسد و تیم رونالدو که فصل را با دو شکست متوالی آغاز کرده، همچنان در کسب پیروزی ناکام بماند.

الاهلی و الاتفاق تنها تیم هایی هستند که هر دو بازی آغازین فصل خود را برده اند و الاتحاد و الهلال هم در تنها بازی که انجام داده اند، پیروز شده اند. 

4125