8 بازی بدون تساوی؛ پرسپولیس و تراکتور فقط برد می‌خواهند

8 بازی بدون تساوی؛ پرسپولیس و تراکتور فقط برد می‌خواهند

پایگاه خبری فوتبالی – اتفاق جالبی افتاده و 8 مسابقه اخیر پرسپولیس و تراکتور، برنده داشته است و به شکل عجیبی بدون تساوی به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی، حساس‌ترین مسابقه هفته دوم لیگ برتر ساعت 19:00 روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد. جایی که تراکتور میزبان پرسپولیس است. تراکتور در هفته اول با نتیجه 3 بر یک مقابل سپاهان شکست خورد و پرسپولیس موفق شد با یک گل از سد آلومینیوم اراک بگذرد

مرور تقابل‌های اخیر دو تیم آماری جالبی را نشان می‌دهد. 8 مسابقه اخیر دو تیم در 4 فصل گذشته برنده داشته و به شکل عجیبی هیچ کدام از این 8 مسابقه با تساوی تمام نشده است. در این 8 مسابقه پرسپولیس 6 بار و تراکتور دو بار به پیروزی رسیده‌اند. پرسپولیس در لیگ‌های بیستم و بیست و یکم دو بار تراکتور را دبل کرد. در لیگ نوزدهم هر کدام از دو تیم، حریف را در ورزشگاه خانگی شکست دادند.

اما در لیگ بیست و دوم تراکتور در تهران در آن بازی پرحاشیه پرسپولیس را شکست داد. بازی برگشت در تبریز هم تا دقیقه 94 با تساوی دو بر دو پیش می‌رفت اما وحدت حنانوف در آن دقیقه گل برتری پرسپولیس را زد.

حالا 5 ماه بعد از آن مسابقه مهیج، دو تیم دوباره در حالی در ورزشگاه یادگار امام(ره) با هم روبرو می‌شوند که تراکتور می‌خواهد شکست مقابل سپاهان را فراموش کند و پرسپولیس هم قصد دارد به دوازدهمین پیروزی متوالی در باز‌های رسمی‌اش برسد.

1359