امیدواری دقیقی به بازگشت سه امتیاز شکایت شهرداری همدان به شمس آذر

امیدواری دقیقی به بازگشت سه امتیاز شکایت شهرداری همدان به شمس آذر

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که دقیقی می گوید احتمال بازگشت سه امتیاز کسر شده مربوط به شکایت شهرداری همدان به شمس آذر وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، روز پنجشنبه هفته گذشته کمیته انضباطی سه امتیاز دیگر از باشگاه شمس آذر به دلیل شکایت باشگاه شهرداری همدان کسر کرد تا باشگاه قزوینی در جدول ۶- شود اما به دلیل تساوی در هفته نخست مقابل استقلال خوزستان در حال حاضر امتیاز این تیم در جدول ۵- است.

 سعید دقیقی سرمربی شمس آذر که مهمان تلفنی دیشب برنامه شبهای فوتبالی بود در خصوص کسر ۶ امتیاز از تیمش گفت: "متاسفانه ما دچار بحران شده‌ایم که به نظرم حق مردم شریف و اصیل قزوین نیست، ما فصل را با منفی ۳ شروع کنیم و مقابل استقلال خوزستان بازی خوبی انجام دهیم که می توانستیم برنده بازی باشیم و یک روز بعد دوباره خبر منتشر شود که ۳ امتیاز دیگر از تیم ما کسر شده است. واقعا ما را نگران کرده است."

دقیقی در پاسخ به سوال در خصوص اینکه باز هم احتمال کسر امتیاز از شمس آذر وجود دارد یا نه گفت:"فکر می کنم که آخرین پرونده‌ای بود که رسیدگی شد، بعد از شکایت سایپا، چهار باشگاه دیگر هم از ما شکایت کرده بودند که سه باشگاه شکایتشان را پس گرفتند و باشگاه شهرداری همدان در کمیته انضباطی شکایتش را ارائه داد و درحال رایزنی هستیم که ان‌شالله در کمیته استیناف رای شکسته شود. مسئولین همدانی قول هایی داده‌اند، به اعتقاد من اصیل ترین و با تمدن ترین استان کشور همدان است و همسایه قزوین است. دلم روشن است و ان‌شالله شنبه شکایتشان را پس بگیرند و ما بتوانیم با همان ۲- امتیاز ادامه مسیر بدهیم. ما مطمئنیم که باشگاه شهرداری کمک خواهد کرد و در کمیته استیناف این رای شکسته خواهد شد. حتی بیشتر از این هم امید داریم که باشگاه سایپا هم با توجه به اینکه منافعی از رای کمیته انضباطی و استیناف ندارد شکایتش را پس بگیرد و ما هم همانند همه‌ تیم ها در مقام برابر رقابت کنیم. ما در بحث صعود لایق ترین تیم تمام ادوار لیگ یک بودیم، حتی پنج بازی آخرمان که در جدول تاثیر گذار بود با نهایت کیفیت ارائه دادیم که در پایین جدول حق کسی اجحاف نشود."

سرمربی شمس آذر در پایان صحبتهایش گفت:" مقامات سیاسی استان قزوین پیگیر هستند و دنبال این هستیم که با وزیر صمت ارتباط بگیریم، از آقای سیاهکلی که یکی از نمایندگان ما است درخواست دارم به عنوان کسی که نماینده مردم هستند و می توانند به این فضا ورود کنند با باشگاه سایپا، کارخانجات سایپا و معاون وزیر صمت جلسه مشترک برگزار کنند، وقتی این پرونده منافعی برای این باشگاه ندارد به نظرم می شود با کد خدا محوری این موضوع را حل کرد و ما در ادامه فصل رقابت برابر داشته باشیم تا امید این بازیکنان جوانی که شایسته هستند زنده شود. بودجه ما واقعا کم است و جزو دو تیمی هستیم که از لحاظ بودجه در پایین جدول قرار گرفتیم ولی فوق العاده تیم شایسته‌ای هستیم، همانطور که پارسال ثابت کردیم با کمترین بودجه بیشترین و بهترین عملکرد را داشتیم. این فصل هم در بازی اول ثابت کردیم حرف های زیادی برای گفتن داریم. امید داریم، وقتی که به هیچ تیمی از سال گذشته هیچ امتیازی داده نمی شود، مجموعه سایپا باید با ما همکاری کند. از رئیس کارخانجات سایپا، مدیرعامل، هیات مدیره و وزیر صمت درخواست دارم دل مردم قزوین را شاد کنند. این پرونده بسته شود و ما هم قدرتمند کارمان را انجام دهیم."

2636