شرط بازگشت محمدرضا حسینی به ذوب‌آهن

شرط بازگشت محمدرضا حسینی به ذوب‌آهن

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای گذشته باشگاه ذوب‌آهن با وینگر سپاهان مذاکراتی داشته است.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا حسینی پس از دو فصل‌و‌نیم موفقی که در سپاهان داشت، در پنجره زمستانی به صورت قرضی روانه گل گهر شد. حسینی در گل‌گهر شاگرد قلعه‌نویی شد که او را به سپاهان آورده بود. با این وجود حسینی در سیرجان ماندنی نشد و برای تمدید با سپاهان هم به توافق نرسید.

البته او چند شب قبل با انتشار یک استوری اعلام کرد که اگر چه برای ادامه همکاری با طلایی‌پوشان به توافق نرسید اما هنوز از این باشگاه جدا هم نشده است. با این وجود در روزهای گذشته شایعاتی درباره پیوستن محمدرضا حسینی به ذوب‌آهن شنیده شد. حسینی سال‌ها پیراهن ذوب را به‌تن کرده و خاطرات خوبی از حضور در این تیم دارد.

حسینی که همسرش اصالتی اصفهانی دارد، بارها گفته که به‌خاطر مسائل خانوادگی بازی در اصفهان را ترجیح می‌دهد وحتی پیشنهاد تیم‌های دیگر از جمله استقلال و پرسپولیس را رد کرده است. بنابراین ذوب‌آهن گزینه محتملی برای حسینی محسوب می‌شود.

به گفته یک منبع آگاه باشگاه ذوب‌آهن با محمدرضا حسینی وارد مذاکره شده و قرار است حسینی شخصا رضایت‌نامه خود را بگیرد. اگر سپاهان رضایت‌نامه حسینی را صادر کند، باید او را شاگرد محمد ربیعی در فصل آینده بدانیم.

2509