سرمربی یونانی علاقه‌مند به دو مهره هجومی منصوریان

سرمربی یونانی علاقه‌مند به دو مهره هجومی منصوریان

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن از فولاد مورد توجه باشگاه گل‌گهر قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، گل‌گهر سیرجان با خرید چند بازیکن از جمله محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور و مهدی ممی‌زاده و‌ تمدید قرارداد بازیکنانی چون نوید عاشوری، علیرضا علیزاده و احمدرضا زنده‌روح‌ عملکرد نسبتا مناسبی در نقل‌وانتقالات داشته است.

شنیده می‌شود باشگاه سیرجانی در راستای دور‌ دوم خریدهای خود به فکر تقویت بخش تهاجمی است و‌ دو بازیکن از فولاد را مدنظر قرار داده است.

مجید علیاری مهاجم فصل گذشته فولاد که با امیدهای فراوانی به جمع شاگردان جواد نکونام ‌پیوست ولی باتوجه به مصدومیتی که گریبانش را گرفت نتوانست روزهای خوبی در این باشگاه ثبت کند. مهاجم ۲۷ ساله برای فصل جدید می‌خواهد در تیمی دیگر احیا شود و شنیده شده با باشگاه گل‌گهر برای همکاری صحبت‌هایی داشته است.

دیگر بازیکن مورد علاقه اوزونیدیس برای تقویت بخش تهاجمی خود باز هم از فولاد است. علیرضا کوشکی وینگر ریزنقش اهوازی‌ها دیروز برای مذاکره با باشگاه سیرجانی به محل اردوی این تیم در تهران رفته ولی هنوز نتیجه این جلسه مشخص نیست.

باید دید آیا سرمربی یونانی تازه وارد لیگ برتر خواهد توانست با دو خرید از جمع شاگردان علیرضا منصوریان تیم‌ خود را در بخش تهاجمی هم تقویت کند یا خیر؟

1997