دلجویی امباپه از هواداری که بینی‌اش را شکست

دلجویی امباپه از هواداری که بینی‌اش را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - شوت کیلیان امباپه در زمان گرم کردن پیش از بازی پی اس جی و استراسبورگ باعث شکستگی بینی یک هوادار شد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی با تساوی مقابل استراسبورگ با گل مسی، در فاصله یک بازی به پایان توانست قهرمانی خود در لیگ فرانسه را نهایی کند و به یازدهمین قهرمانی خود در این لیگ دست پیدا کند.

کیلیان امباپه پیش از شروع بازی شوت محکمی را به سوی سکوها زد که ضربه اش باعث شکسته شدن بینی یک هوادار شد. امباپه وقتی متوجه این ماجرا شد، خیلی سریع به سوی این هوادار رفت که از او دلجویی کند. در حالی که خون شدیدی از بینی این هوادار سرازیر شده بود، کیلیان او را به سوی محل مراقبت های پزشکی همراهی کرد. امباپه از سویی در پایان بازی نیز پیراهنش را به این هوادار داد تا نشان بدهد که حواسش به او بوده است.

امباپه و پی اس جی شب گذشته قهرمانی لیگ را جشن گرفتند آن هم در حالی که هنوز یک بازی به پایان فصل مانده است. جدایی احتمالی مسی و نیمار باعث می شود تا امباپه در فصل آینده به ستاره اصلی پاریسی ها تبدیل شود. کیلیان حاضر نشده که بند یک طرفه تمدید قراردادش در 2025 را فعال کند و در تابستان 2024 می تواند به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از پی اس جی خارج شود که البته رئال مادرید دوباره قرار است که برای خرید او اقدام کند.

4125