وایرال شدن تمسخر استپ لوکاکو توسط ژکو

وایرال شدن تمسخر استپ لوکاکو توسط ژکو

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصویری از ادین ژکو مهاجم بوسنیایی وایرال شده است که اشتباه روملو لوکاکو در بازی اینتر و مونزا را مورد تمسخر قرار می دهد.

به گزارش فوتبالی، اینتر نتوانست نتیجه مثبتی در مقابل مونزا کسب کند و با دریافت گل در آخرین لحظات به تساوی رضایت داد. چهارشنبه گذشته لوکاکو به خاطر استپ اشتباه خود توسط بازیکنان ناپولی مورد تمسخر قرار گرفته بود و این بار تصویری از هم تیمی او یعنی ادین ژکو شکار شده است که استپ اشتباه لوکاکو مقابل مونزا را مورد تمسخر قرار می دهد و به آن می خندد.

در وقت اضافه بازی اینتر و مونزا، لوکاکو روی پرتاب اوت صاحب توپ شد اما نتوانست استپ مناسبی داشته باشد. این بازیکن نتوانست توپ را تحت کنترل خود داشته باشد و تصویر شکارشده توسط ژکو نشان می دهد که مهاجم بوسنیایی به او می خندد.

هر چند که لوکاکو قرضی از چلسی به اینتر آمده اما تمایلی به بازگشت به تیم لندنی ندارد و البته به گفته خودش دوست دارد که فوتبالش را در تیم دوران کودکی اش یعنی اندرلخت به پایان برساند. روملو گفته بود:"همه می دانند که چه می خواهم. در حال حاضر همه تلاش خود را انجام می دهم تا اینتر برنده شود و بعد از آن با چلسی گفتگو خواهیم کرد. دوست دارم که در این جا بمانم. امیدوارم که در اینتر در شش ماه آینده شرایط برای من خوب پیش برود. ایده من این است که دوران فوتبالم را در باشگاه اندرلخت به پایان برسانم. حدودا 30 ساله هستم. پسرم در این جا به مدرسه می رود و در آکادمی اینتر بازی می کند. در این جا حس و حال خوبی دارم."

4125