تمسخر بارسلونا توسط اسپارتاک مسکو

تمسخر بارسلونا توسط اسپارتاک مسکو

پایگاه خبری فوتبالی - اسپارتاک مسکو روز جمعه خرید کیتا بالده را اعلام کرد و برای این انتقال با بارسلونا به توافق رسیدند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه روس در توییتی جذب بازیکن سنگالی را اعلام کرد که البته در همین توییت آنها مشکلات هفته های اخیر بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنانشان را مورد تمسخر قرار دادند. اسپارتاک در توییت خود با کنایه به باشگاه کاتالان نوشته است:" قرارداد خرید جدید را بدون مشکل ثبت کردیم. حسودی می کنی بارسلونا؟"

نکته  جالب این جاست که کیتا بالده خودش محصول اکادمی بارسلونا است. خرید جدید اسپارتاک بین سالهای 2004 تا 2011 در بارسا حضور داشت که بعد از حضور در نیوکمپ راهی لاتزیو، موناکو، اینتر، سمپدوریا و کالیاری شد و حالا چالشی جدید را در فوتبال روسیه آغاز کرده است.

بارسلونا امید زیادی دارد تا بالاخره در بازی یکشنبه مقابل وایادولید بتواند مشکل ثبت قرارداد ژول کنده مدافع فرانسوی خود را حل کند. کنده به علت مشکلات بارسلونا در زمینه ثبت قراردادش در دو بازی اول لالیگا حضور نداشته اما امیدوار است که این مشکل حل شود. بارسا در پنج روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت ترکیبش در برخی پست ها مثل دفاع کناری است تا ترکیب مورد نظر ژاوی برای این تیم آماده شود.

4125