خوشحالی عجیب در لیگ پرتغال؛ شلیک به رقیب با پرچم کرنر!

خوشحالی عجیب در لیگ پرتغال؛ شلیک به رقیب با پرچم کرنر!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم پورتیموننزه در ابتدا توپ را به دروازه حریف شلیک کرد تا گل شود و بعد از آن با پرچم کرنر ژست شلیک کردن به هواداران حریف را در آورد!

به گزارش فوتبالی، مهاجم پورتیموننزه پس از گلزنی پرچم کرنر را برداشت و ادای شلیک کردن به هواداران ویتوریا را در آورد. یاگو کاریلو ریبیرو مهاجم پورتیموننزه پس از گلزنی در دقایق پایانی مقابل ویتوریا صحنه ای جنجالی را رقم زد. در حقیقت دو باشگاه پرتغالی در آستانه پایان بازی با تساوی یک بر یک بودند که ریبیرو در دقایق پایانی با ضربه سرش توانست توپ را روانه کنج دروازه حریف کند.

ستاره 23 ساله برزیلی بعد از این صحنه پرچم کرنر را برداشت و طوری وانمود کرد که گویی در حال شلیک کردن به سوی هواداران حریف است. بازیکنان ویتوریا به شدت خشمگین شدند و به سمت ریبیرو رفتند تا مانع از ادامه این خوشحالی جنجالی شوند. در نهایت برونو وارلا کاپیتان ویتوریا پادرمیانی کرد تا کار به جاهای باریک تری کشیده نشود. داور بازی نیز به ریبیرو کارت زرد نشان داد. ریبیرو البته بعد از دریافت کارت زرد هم خوشحالی خود را ادامه دارد چرا که با لبخند به آسمان اشاره کرد.

یک هوادار در این باره در توییتر نوشت:"خدا را قسم می خورم، این بهترین لیگ دنیاست." و دیگری نوشته است:" به خشم هواداران حریف نگاه کنید."

4125