عکس؛ سلفی گرفتن هواداران آینتراخت با قهرمان فوتبال آلمان

عکس؛ سلفی گرفتن هواداران آینتراخت با قهرمان فوتبال آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو گوتزه شاید ستاره موفقی در فوتبال المان در سالهای اخیر به شمار نرود و در سالهای گذشته مسیری کاملا نزولی را طی کرده باشد اما قطعا فوتبالدوستان آلمانی تا همیشه از او به عنوان قهرمان کشورشان یاد خواهند کرد چرا که گل قهرمانی تیم ملی کشورش را در جام جهانی 2014 مقابل آرژانتین به ثمر رساند تا روزی تاریخی برای ژرمن ها ثبت شود.

به گزارش فوتبالی، گوتزه پس از حضور در فوتبال هلند تصمیم گرفت که به بوندسلیگا برگردد و حالا قرار است که در تیم آینتراخت فرانکفورت بازی کند. در حقیقت آینتراخت پس از قهرمانی لیگ اروپا انگیزه ویژه ای برای فصل پیش رو دارد و گوتزه هم یکی از خریدهای کهکشانی این تیم به شمار می رود. هواداران اینتراخت از حضور گوتزه در تمرین تیمشان به شدت استقبال کردند و بازار سلفی و عکس با این ستاره داغ بود. 

آینتراخت اواخر مرداد باید در سوپرجام اروپا به مصاف رئال مادرید برود. آنها با حذف بارسلونا از لیگ اروپای فصل گذشته توجهات را به خود جلب کردند و حالا باید خود را آماده تقابل با غول دیگر فوتبال اسپانیا کنند. البته آینتراخت قبل از تقابل با رئال مادرید باید در آغاز بوندسلیگا به مصاف بایرن مونیخ برود و به نظر می رسد که شروع فصل بسیار دشواری پیش رویشان خواهد بود.

4125