خبر خوش لورکوزن برای مهاجمان این تیم از جمله گلزن ایرانی: پاسور برتر شیرها می‌ماند

خبر خوش لورکوزن برای مهاجمان این تیم از جمله گلزن ایرانی: پاسور برتر شیرها می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی - فلوریان ویرتس، ستاره ملی‌پوش آلمانی که در خط میانی باشگاه بایر لورکوزن آلمان بازی می‌کند، علاقه‌مندان و مشتریان زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد چاپ کشور آلمان، فلوریان ویرتس، هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط میانی باشگاه بایر لورکوزن فصل کم‌نقصی را سپری می‌کند. هافبک توانمند بایر لورکوزن مدت زیادی است که مورد توجه تیم‌های مختلف و بزرگ اروپایی قرار گرفته است. فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس رسانه‌های ایتالیایی و کارشناس امور نقل و انتقالات اروپا معتقد است که تیم‌هایی نظیر بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید شديداً به هافبک تهاجمی جوان و ملی‌پوش بایر لورکوزن علاقه‌مند هستند.

طبق این گزارش و به نقل از بیلد، فرناندو کارو، مدیر باشگاه بایرلورکوزن در خصوص آینده فلوریان ویرتس چنین می‌گوید: "فکر نمی‌کنم فلوریان قبل از سال ۲۰۲۴ میلادی از جمع شیرها جدا شود. انتظار دارم که ویرتس حداقل تا سال ۲۰۲۴ میلادی با ما بماند."

رودی فولر، مهاجم سرشناس سابق تیم ملی فوتبال آلمان و مدیر ورزشی کنونی باشگاه بایر لورکوزن نیز در خصوص این ستاره جوان و ملی‌پوش چنین اضافه می‌کند: "فلوریان نه تنها به خاطر قراردادش، بلکه به خاطر اعتماد به ما از لورکوزن جدا نمی‌شود. ما با او و خانواده‌اش ارتباط خوبی داریم و او تا سال‌های آینده در تیم خوبی حضور دارد. فکر می‌کنم که برنامه خود او نیز همین باشد."

لازم به ذکر است که قرارداد فلوریان ویرتس تا سال ۲۰۲۶ میلادی با باشگاه بایر لورکوزن اعتبار دارد. در این میان، چندین باشگاه متمول و سرشناس انگلستانی نیز به این ستاره جوان و ملی‌پوش آلمانی بایر لورکوزن ابراز علاقه کرده‌اند.

در یکی از جدیدترین نقل قول‌های منتسب به اطرافیان این ستاره جوان مانشافت و بایر لورکوزن، پدر فلوریان ویرتس در ارتباط با مقصد بعدی فرزندش و آینده او چنین می‌گوید: "فلوریان قطعا دو سال آینده را در بایر لورکوزن خواهد ماند؛ تمرکز او فعلا فقط بر بایر لورکوزن و تیم ملی آلمان است."

خبر ماندن ویرتس در بایر لورکوزن حتی برای یک فصل دیگر نیز خبری خوش برای مهاجمان این تیم به خصوص سردار آزمون، مهاجم ایرانی شیرها تلقی می‌شود؛ چرا که ویرتس یکی از بهترین پاس گل دهندگان بوندسلیگا می‌باشد و سردار ایرانی در فصل آینده این فرصت را دارد که از این پاس‌های طلایی هافبک خوش نقش تیمش بهره کافی را برده و شمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

9404