رونمایی اینتر از هت تریک جادویی در نقل و انتقالات

رونمایی اینتر از هت تریک جادویی در نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که اینتر به دنبال منفجر کردن سه بمب تابستانی است و می خواهد ترکیب خود را با جذب سه بازیکن تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که اینتر شرایط خرید پائولو دیبالا از یوونتوس، جاناتان دیوید کانادایی از لیل و جیانوکا اسکاماکا از اینتر را دنبال می کند تا هت تریکی جادویی را در نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد و ترکیبش را تقویت کند.

دیبالا هنوز برای تمدید با یووه به توافق نرسیده و در پایان فصل به بازیکن آزاد تبدیل می شود که به نظر می رسد که اکثر تیم های بزرگ اروپا آماده جذب وی هستند  که البته اگر خود این بازیکن قصد ماندن در سری آ را داشته باشد، به نظر می رسد که اینتر گزینه ای محتمل برایش باشد. جاناتان دیوید مهاجم 22 ساله کانادایی هم با درخشش در لیل نگاه های زیادی را به خود جلب کرده که در حال حاضر 50 میلیون یورو در سایت ترانسفرمارکت قیمت دارد و البته تا سال 2025 با تیم فرانسوی قرارداد دارد. اسکاماکا که در این فصل در 25 بازی 9 گل زده هم در سایت ترانسفرمارکت 20 میلیون یورو قیمت دارد. اینتر در صورتی که هر سه خرید را انجام بدهد، می تواند خط حمله ترسناکی را داشته باشد.

4125