خوشحالی جنجالی و عجیب مدافع کلمبیا پس از گلزنی در ضربات پنالتی

خوشحالی جنجالی و عجیب مدافع کلمبیا پس از گلزنی در ضربات پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی - خوشحالی گل یری مینا در ضربات پنالتی در بازی کلمبیا و اروگوئه در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2021 با بازتاب های زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، یری مینا یکی از پنالتی های تیم ملی کلمبیا در پیروزی تیمش مقابل اروگوئه در یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی را به گل تبدیل کرد. مینا پس از گلزنی با پنالتی طوری خوشحالی کرد که انگار بازی را در وقت قانونی برده است. مینا مستقیما به دوربین نگاه کرد و شروع به انجام حرکات موزون کرد آن هم در حالی که هنوز بازی تمام نشده بود و ممکن بود اروگوئه در ضربات پنالتی پیروز شود.

هواداران نیز به این خوشحالی عجیب یری مینا در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده اند. یک نفر نوشته است:" فراموش نکنید، این کار را در بارسلونا هم کرده بود." و دیگری نوشته است:"وای ، این مرد خود کلاس است!" و دیگری نوشته است:" اوج وقاحت یعنی همین." و دیگری هم نوشته:" حتی بدون این که در ضربات پنالتی پیروز شده باشند این خوشحالی را انجام داد!"

مینا در سال 2018 پس از گلزنی در بازی بارسلونا و اسپانیول این خوشحالی را انجام داده بود و در موردش گفته بود:" همیشه سعی می کنم که خوشحال باشم، شادی درونم را بروز بدهم و این را به اطرافیانم منتقل کنم. همیشه از نظر شرایط شخصی خوشحال هستم و تیم هم بازی خوبی داشت. به خانواده ام گفتم که از اولین گلم لذت خواهم برد."

مینا در بازی کلمبیا و انگلیس در جام جهانی 2018 نیز گلزنی کرده بود اما در ان زمان انگلیسی ها در ضربات پنالتی پیروز شدند و به مرحله بعدی رفتند.

4125