شوخی بامزه باشگاه روسیه‌ای در مورد پیشنهاد دادن به مسی

شوخی بامزه باشگاه روسیه‌ای در مورد پیشنهاد دادن به مسی

خبرگزاری فوتبالی - باشاه اسپارتاک مسکو به این خبر که لیونل مسی در حال حاضر بر اساس قوانین می تواند آزادانه با مشتریانش مذاکره کند، واکنش نشان داد و یک تصویر فتوشاپی و بامزه منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد مسی با بارسلونا در تابستان به اتمام می رسد و لئو بر اساس قوانین در حال حاضر می تواند آزادانه با مشتریانش برای فصل بعد مذاکره کند. لئو مشتریان زیادی برای جدایی از بارسلونا دارد و از پی اس جی گرفته تا منچسترسیتی با آغوش باز از او استقبال خواهند کرد.

حالا باشگاه اسپارتاک در صفحه توییترش یک اسکرین شات فتوشاپی بامزه از چت کردن خیالی با مسی فرستاده است. در این تصویر، صفحه اینستاگرام اسپارتاک خطاب به مسی نوشته است:" سلام لئو." و مسی نیز خیلی سریع و بدون این که وارد صحبت شود، پاسخ "نه" را انتخاب کرده است.

صفحه توییتر اسپارتاک با شوخی از کپشن "دردناک" برای این اسکرین شات فتوشاپی استفاده کرده است. طبیعتا تیم روسیه ای امید چندانی به جذب ستاره 33 ساله ندارد چرا که لئو همچنان می خواهد در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و البته دستمزد بالایی هم دریافت می کند اما اکثر کاربران شبکه های اجتماعی شوخی باشگاه اسپارتاک را هوشمندانه  و بامزه دانسته اند.

4125